1 2 3 4 5

Pekdemir İnşaat, müşterisini stratejik ortağı gibi görür ve müşteri memnuniyetini daima ön planda tutmak için çalışır. Müşterilerini sürekli fark eder ve bu farkındalığı onlara sürekli fark ettirir.

Müşteri memnuniyetinin sürekliliğinin sağlanması amacıyla sürekli iyileştirme çalışmaları yapmaktadır. Bu kapsamda geliştirdiği Müşteri İstek-Şikayet Sistemi ile Türkiye’de öncü bir firmadır. Müşterisini konut teslim aşamasında Pekdemir Güvence Sistemine dahil eder ve müşteri isteklerini şeffaf, hızlı ve müşteri odakli çözmek için çalışmalar yürütür. Müşterilerine en iyi hizmeti verebilmek ve müşteri beklentilerini en yüksek düzeyde karşılamak için müşteri odaklı bir yaklaşım benimsemiştir.

 

Şikayetin İletilmesi

Müşterilerimizin bize çeşitli etkileşim kanallarından ulaşması mümkündür. Şikayetler;

- 0262 3237000 numaralı Müşteri İlişkileri biriminden,

- Web sitemizin Müşteri Hizmetleri bölümünde yer alan “Müşteri İstek-Şikayet Sistemi” kısmındaki form üzerinden ücretsiz iletilebilir.

Şikayetler farklı etkileşim kanallarından bize ulaşsa bile tek bir havuzda toplanır ve tek merkez tarafından sonuçlandırılır. Pekdemir İnşaat, şikayetlerin iletilebilmesi ve kayıt altına alınması için tüm kanallarda gerekli altyapıyı kurmuştur ve sürekli iyileştirmektedir.

Şikayetin Kayıt Altına Alınması

Tüm Müşteri İstek-Şikayetleri kayıt altına alınmakta ve değerlendirilmektedir. Şikayetlerin kayıt altına alındığına dair müşterilerimize e-posta ile bilgi verilir ve şikayet takip numarası gönderilir. Bu numara ile müşterilerimiz isterlerse şikayetlerinin statülerini takip edebilirler.

Şikayetin Değerlendirilmesi ve Bilgilendirme

Şikayetler, konusunda uzman çalışanlarımız tarafından çözülür. Amacımız, şikayetlerin hemen çözümlenmesidir. Detaylı araştırma gerektiren şikayetler yetki sınırları çerçevesinde ve konusuna göre uzman çalışanlardan oluşan ilgili gruplara yönlendirilir ve sonuçlandırılır. Bu tip durumlarda müşterilere öngörülen çözüm süresi ve başvurularının nasıl takip edilebileceği ile ilgili bilgi verilir.

Sonuçlandırma ve Yanıtlama

Müşteri şikayetlerinin mümkün olan en hızlı şekilde sonuçlandırılması şirketimizin ilk önceliğidir. Her müşteri talebi, şikayet yönetimi sürecimize göre adil, tarafsız ve standart bir şekilde değerlendirilerek sonuçlandırılır.

Sürekli İyileştirme

Pekdemir İnşaat İstek-Şikayet yönetim süreci ve hizmet kalitesi, temel performans göstergeleri doğrultusunda sürekli gözden geçirilerek iyileştirilir. Şikayetlerin tekrar etmesini önlemek amacıyla düzeltici ve önleyici faaliyetler belirlenerek süreçler sürekli revize edilir.